קידום אורגני

קידום אורגני

קידום אורגני? כנראה שאתם הרבה זמן חושבים על זה אבל עדיין מפחדים מזה, וזה די הגיוני קידום אורגני הוא תהליך מסיבי וקשה אבל בסופו של דבר הוא משתלם ביותר.

למילה 'אורגני' יש הרבה קונוטציות. ניתן להשתמש בו בצורה חיובית מאוד כדי לתאר משהו שהוא טבעי ואורגני. אבל אפשר להשתמש בו גם כדי לתאר משהו שאינו טבעי כלל, או שאין לו ערך כלשהו.

הרבה חברות מנסות לקדם את המוצרים שלהן באמצעות ערוצים אורגניים כמו מדיה חברתית, בלוגים, פודקאסטים וכן הלאה. לשם כך הם משתמשים במספר כלים וטכניקות שונות כדי לעזור להם בתהליך.

כלי אחד נקרא אוטומציה של שיווק תוכן (CMA) שעוזר לחברות לייצר תוכן לאינטרנט באמצעות תהליכים אוטומטיים כמו:

תוכן הוא חלק חשוב בכל עסק. זה האלמנט שמושך לקוחות וגורם להם לחזור לעוד. כדי לשמור על התוכן שלך רענן ורלוונטי, עליך להשקיע בשיווק תוכן.

כדי לקדם ביעילות את התוכן שלך, עליך להשתמש במגוון כלים שמהם תוכל לבחור לייצר תנועה ממוקדת באיכות גבוהה לאתר או לבלוג שלך. בכל הנוגע לקידום התוכן שלך, ישנם כלים שונים זמינים ליצירת תנועה: מנועי חיפוש, פרסום בתשלום, פלטפורמות מדיה חברתית ועוד. הפופולרי שבהם הוא SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). אבל קידום אתרים לבדו לא יכול להבטיח דירוג טוב בגוגל או במנועי חיפוש אחרים, מכיוון שהוא אינו מתחשב בכל ההיבטים של דף האינטרנט כגון המבנה והפריסה שלו.

לדוגמה, אם בדף יש פסקאות ארוכות עם הרבה מילות מפתח

—רוב האנשים חושבים על קידום אורגני כעל משהו שנעשה על ידי אדם. עם זאת, זה יכול להיעשות על ידי אלגוריתם.

הדוגמה הטובה ביותר לאופן שבו מערכת אוטומציה שיווקית יכולה לעזור בקידום משהו היא כאשר אתה צריך לשווק את המוצר או השירות שלך במדינות שונות ברחבי העולם. אתה צריך לעשות את זה במשך שנים ואין לך מושג מאיפה להתחיל. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מערכת קידום אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית. זה ייצור תוכן בנושא ולאחר מכן יפיץ אותו על פני פלטפורמות שונות של מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ואחרות. אתה יכול גם להשתמש בקמפיינים כמו "קנה עכשיו" ו"הירשם". לדוגמה: אם אתה מוכר נעליים באינטרנט בארה"ב, ייתכן שתרצה למקד את המודעות שלך לאנשים שמתעניינים בקניות באינטרנט

במה שונה קידום אורגני מפרסום ממומן

פרסום הוא לגרום לאנשים לקנות משהו. אבל קידום אורגני הוא לגרום לאנשים לקנות משהו בלי סיבה בכלל. למשל, כשאומרים "אורגני" אין הכוונה לכך שהמוצר אינו מכיל כימיקלים כלל. אנחנו כן מתכוונים שהמוצר מכיל מרכיבים טבעיים ואינו מכיל חומרים מזיקים שעלולים להזיק לבריאותנו או לסביבה שלנו.

ישנן מספר דרכים להשיג יותר לידים ולקוחות. חלק מהם הם:

למאמר טיפוסי יש כותרת, תיאור, גוף ומבוא אופציונלי.

המחיר של קידום אורגני הוא בעיה שפוקדת עסקים רבים. הגידול בתחרות והירידה במספר הלקוחות, הקשו על החברות למצוא את הנישה שלהן.

המחיר של שיעור קליקים (CTR) אינו מושג חדש בעולם השיווק הדיגיטלי. זה קיים כבר די הרבה זמן וזה עדיין גורם חשוב שיש לקחת בחשבון כשמחליטים על האסטרטגיה המיושמת.

למרות שיש מעט מחקרים שנעשו בנושא, ישנן מספר הערכות המצביעות על כך שהמחירים לקליק גבוהים בדרך כלל בין 1% ל-5% משיעורי העלות לרכישה. עם זאת, תעריפים אלה עשויים להשתנות במידה רבה בהתאם לענף ולמודל העסקי של החברה שלך.

דרך טובה לקבוע אם שיעור הקליקים שלך גבוה מספיק היא עיון בחברות דומות אחרות המציעות מוצרים או שירותים דומים. אם אתה מוצא מתחרים רבים עם נקודת מחיר דומה, ייתכן שכבר יש לך יותר מדי תחרות וייתכן שתצטרך להוריד את נקודת המחיר שלך או לשנות את

קידום אורגני הוא שיטת שיווק הנשענת על מפה לאוזן, שסביר יותר להביא לקוחות חדשים מאשר פרסום בתשלום. החברה צריכה להבין את השוק הקיים ולמקד לקהל המתאים.

מה העלות של קידום אורגני?

העלות של קידום אורגני נעה בסביבות ה 1000 ש"ח ל2500 ש"ח

צרו איתנו קשר עוד היום לפרטים מלאים בקשר לקידום אורגני

דילוג לתוכן